Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Next Apache

nic nového

Začátkem roku se v ČT vyjádřil tolik opěvovaný senilnějící šišlavý Švarcnbrk, že Česko je malá chudobná zemička, která ve světě nikoho nezjímá. Tak je asi i jasné, že šaškárna v domácí české politice zajímá skutečné jen lidi Česko speciálně sledující. V ČT se tento týden ptal komentátor o 22,30 novináře z USA a Francie (jsou v Praze dlouhodobě a obstojně mluví česky) na to, jak svět sleduje vývoj v Česku (současná krize apod.). Amík cosi vykládal nesouvisle, Frantík řekl, že ti, co se o Česko zajímají, s uspokojením konstatovali, že hodnocení ze začátku českého předsednictví (dehonestující video s Klausem a pod.), Česku nekřivdilo.;-D

0/0
5.9.2009 16:40

velkaselma

Paní Zubová,držím Vám palce!!

jste dobrá[>-]R^

0/0
4.9.2009 20:12

Derlok

desive

jak z toho uplne sala ze jste jen loutka, jak se neumele snazite demagogizovat (orange ftw?) a obcas si musite ocividne i lhat sama sobe, desive ze takova figurka rozhodovala o budoucnosti lidi.Rv[>-]

0/0
3.9.2009 14:18

dutina

Kéž by

občané nebyli hloupí a ty káčo  ses nedostala do parlamentu. To by byl perfektní počin pro naší [>-].

0/0
1.9.2009 16:10

dutina

Re: Kéž by

Snad se pupik nebude zlobit, ale moc se mi líbila jeho reakce  atk nebudu vymýšlet ještě co on velice trefně vyjádřil: 

1/ Evropanum je pad nasi vlady behem predsednictvi opravdu sumak. ne tak evropskym politikum, pro ktere sme zase jen vychodnimi tajtrliky

2/ je zajimave ze vam kauza Wolf nevadila v dobe kdy byl tento hloupy poslanec jeste v radach CSSD. Je tez zvlastni ze to nevadilo ani samotne CSSD, ktera o celem problemu samozrejme davno vedela...

2/ Stezovat si na utoky blogeru me prijde pomerne komicke od cloveka, ktery se stal synonymem politicke korupce v teto zemi. Vase schuzka s predstaviteli CSSD tesne pred hlasovanim o padu vlady a Vase nasledne objeveni se na kandidatce teto strany je jiste jen pouhou nahodou....

Doufam, ze Vas volici po zasluze potrestaji za vase zoufale ubohe prebehlictvi a do PS se nakonec nedostanete. Budete se pak muset naucit zivit slusnou praci...

0/0
1.9.2009 19:13

jeenedobik

Paní Zubovová, kdyby jste byla soudná a přečetla si

pořádně diskusní příspěvky a porovnala s jinými bloggery, tak byste měla uznat , že vás většina lidí nesnáší!!Dokonce víc než Bobošíkovou!!!!!! A stejně vám to je málo k tomu, abyste šla z politiky do háje. Jste totiž HROCH, jak širá Rus.;-O;-€Rv

0/0
31.8.2009 19:51

jeenedobik

Hroší kůže

...:-)...

0/0
31.8.2009 19:44

crutov

Zubova

Nedavno jsem nekde cetl a dost me to pobavili - //citace// Zubova - "Uz nejsem Bursikova ovce, ale Paroubkova krava". Omlouvam, ze je to hrube, pouze cituji, ale nutno dodat, ze to zatracene sedi...

0/0
31.8.2009 19:12

velkaselma

Olgo, máte naprostou pravdu!

Napsala jste to trefně a jasně. :-)

0/0
31.8.2009 19:10

jeenedobik

Re: Olgo, máte naprostou pravdu!

Raděj by měla psát, než se srát do politiky a dělat podrazy, no ni?;-O

0/0
31.8.2009 19:45

zcek

jeee:)

Jee paní Zubová! Už i ta tady píše! Super obchodnice! S Paroubkem shodila vládu a teď u Paroubka kandiduje, aby se dostala zase ke korýtku! Kdo by to byl řek, taková celkem pěkná paní! A teď nám na plakátech od jiného pána s penězma říká, jak nechce radar a máme volit Prahu čistou a zdravou nebo tak nějak. Je skutečně neuvěřitelné, jaký žaludek člověk může mít jen aby se dostal nahoru. Velebnosti, jdu blejt.

0/0
31.8.2009 19:01

Ygrain

Hm. Zajímavé

Škoda, že madam neprokázala podobnou literární zběhlost, když se měla řádně omluvit z volby prezidenta.

A co se týká potopení vlády - to přirovnání s nefunkčním manželstvím opravdu sedí. Když se partneři nedokážou na chvíli zklidnit a dohodnout na klidu zbraní, než jejich dítě projde závažnou životní zkouškou... no, nevím, takovým já říkám sobečtí hajzlové. Gratuluji, jak skvěle jste si sama naběhla.

0/0
31.8.2009 13:39

pepinuvhrnec

Kandidáti na velezradu

http://vaclavek.blog.idnes.cz/c/99170/CSSD-a-jeji-kandidati-na-velezradu.html

0/0
31.8.2009 10:55

kossacek

Zubovová škodí ČR!!

Drzost této dámy je opravdu nekonečná. Paroubek si z ní dělá druhý živý štít (po paní Petře) skrze který může šířit svojí demagogii a špínu. Myslíte si paní Olgo, že Vám může někdo onu směšnou historku s kauzou Wolf věřit? Že se ve Vás po tom, co jste potopila reformy které mohli ušetřit miliardy pohlo svědomí a potopila jste vládu kvůli 10 mil.? Jsou to tak samoúčelné historky, odpoutávající pozornost od skutečných problémů ČR až se mi chce brečet. Také jste jaksi pozapomněla zmínit, že pan Wolf byl zvolen za stranu na jejíž kandidátce nyní za odměnu kandidujete. Ale hlavně, že jste nezapomněla zmínit jméno Dalík a to, že se někdo v soukromí opaloval nahatý. Myslím, že kurzy populismu a demagogie konaných v Lidovém domě jste musela absolvovat na výbornou.R^

0/0
31.8.2009 10:04

Glock každopádně bez -e

blog je sice proti Kodexu bloggera, ale ...

.... je tak zábavný. Pokud toto opravdu psala pí Zubová, tak má opravdu problém s vnímáním reality. Já bych si například netroufnul zavšeobecňovat a dělat "tiskového mluvčího" za všechny ostatní obyvatele EU. Že nezaznamenala nic o tom, že "Musím říct naprosto zodpovědně, že lidem v Evropě je pád Topolánkovy vlády úplně lhostejný. Neznají bývalého premiéra. Zpravidla neumějí jmenovat nikoho z našich politiků s výjimkou prezidentů Klause a Havla. O tom, že v ČR padla vláda, evropská veřejnost netuší."???

Tak to já jsem zaznamenal reakce, začínaly od poklepání prstem na čelo po nevěřícný údiv a otázku "proč?" Taktéž jsem měl šanci promluvit si s 2 lidmi z ČR, kteří dlouhodobě pracují v Bruselu (a nejsou to volení "zástupci lidu"). A nemám důvod jim nevěřit když mi povídali "že jsme si utrhli takovou ostudu, že si pověst budeme napravovat dalších 20 let". Ona občas i "virtuální realita" z Bruselu může ovlivňovat myšlení lidí.

0/0
31.8.2009 8:43

Glock každopádně bez -e

Re: blog je sice proti Kodexu bloggera, ale ...

Ke kauze p. Wolfa - ta v šetření je, Vy se na 90% výsledky šetření nedozvíte, neb daňové řízení je neveřejné (aktivity ohledně dotace p. Wolfa šetří FÚ a případně, následně i Policie ČR). Jak tedy můžete tvrdit, že šetření "zastavil Dalík"? Dalík jen chtěl, aby si novináři nevymýšleli z nedostatku informací. To je totiž dost podstatný rozdíl proti vědění. Když p. Bursík v roce 2006 měl "aféru" s placením daní za svůj dům v Praze, tak jste, milá paní Zubová, mlčela. Správně, protože jste věděla 0,00nic. A jako jste mlčela tehdy, měla jste mlčet i dnes v kauze Wolf, protože opět víde 0,00nic. O vině/nevině rozhoduje někdo jiný, vše ostatní jsou jen představy projektované do reality na základě neúplných informací.

Kdybyste totiž nežila "v oblacích" a sklouzla do praxe, tak možná víte, že p. Wolf se, možná, dopustil něčeho, co české právo hodnotí jako krácení daně, to je sice trestné, ale především to musíte obviněnému dokázat. A to je poněkud těžší než "otevřít pusu a něco plácnout"

0/0
31.8.2009 8:52

Pietrolini

Milá má

Mám pro Vás slabost.Jako pro ženu.

Myslím ale,že jako většina politiků,přeceňujete potřebu ostatních lidí se ráchat v těch žabomyších válkách o koryta,které vy politici provádíte. Většině lidí je naprosto jedno,jestli u koryta sedí Eva nebo Vašek,protože ve finále stejně zpívají společně.

0/0
31.8.2009 8:07

Uživatel požádal o vymazání
0/0
31.8.2009 6:48

cojanato

Paní Olinko, tady ten Váš referát,........

to je jen taková hříčka ?

Někdo v minulosti kabáty převlékal,

Vy převlékáte zas trička.

0/0
31.8.2009 2:28

vit.kucik

Pláčete nad diskusí...

... přitom v ní máte obrázek plošné reakce čtenářů iDNES na svou osobu... přesně jak jste chtěla ve svém článku, kde vysvětlujete, proč si začínáte psát tento blogový deníček. Takovou reakci z bilboardové kampaně nezískáte... pod bilboardy s Vaší fotkou diskuse není, byť stojí podstatně více...:))

Navíc reakce nejsou jen vulgární a anonymní... všiml jsem si, že Vám tam píše zcela slušně i spousta registrovaných bloggerů (včetně mně), zato jsem si nevšiml, že byste byť jedinkrát na ně reagovala. Což je v bloggerské komunitě bráno jako nezdvořilost a arogance. Tak se nedivte.

0/0
30.8.2009 22:30

Jana Kolářová

Re: Pláčete nad diskusí...

R^

... vyjádřil jste to slušně, jasně, věcně.

Jen si myslím, že to paní Zubovová (anebo Zubova, chceme-li) ani nečte, protože není možné, aby ty dva blogy psala. Tak nestoudné texty nemohl psát jeden člověk... JK

0/0
30.8.2009 23:51

Jana Kolářová

mimochodem

- když jsem o Olze Zubovové psala celý blog - a byl slušný a PODEPSANÝ - měla velkou šanci mi odpovědět v diskusi pod ním. Snad jí teď nekřivdím, ale nezaregistrovala jsem, že by tam její odpověď byla. Nepsala jsem to s tím úmyslem, ale nechce se mi věřit, že někdo napíše o někom SLUŠNĚ na blogu dvě normostrany a dotyčný se ani neozve - zvláště pak, je-li vzápětí spolublogerem, čili musí vědět, že blog iDnesu existuje.

Jsem zvědavá, kolik blogů napíše (či podepíše) OZ po volbách. Myslím, že žádný - ale nevím, jestli má iDnes fungovat jako politická agitka... 8-o JK

0/0
30.8.2009 23:55

Jana Kolářová

Re: mimochodem

pro šťouraly z Lidového domu - myšlen byl blog iDnes JK

0/0
30.8.2009 23:56

Uživatel požádal o vymazání
0/0
31.8.2009 6:53

vit.kucik

Re: mimochodem

Po volbách ji "vyschne inspirace", a nenapíše ani čárku, o to jsem se už vsadil pod jejím minulým článkem...:)) Beru jako trapné divadlo (pro tu neupřímnost) všechny ty blogy politiků na iDNES... politici mají dost popularity a prostředků mít vlastní www stránky... a je taky nepochopitelné, že iDNES jim z nějakých důvodů jde na ruku a jejich sporadické presentace oceňuje i prestižním umístěním v tabulce VIP... Bobošíková, Jakl, Němcová, Vlček, jsou příkladem...

0/0
31.8.2009 22:44

Jaroslav Fikar

.

Olgo podívej se, z lidí jako jsi ty se mi vážně zvedá kufr. Dokonce si tě tak moc nevážím, že nevidím důvod ti vykat. Je smutné, když ani Soukupovo-Berlusconiho miliony ti nepomůžou odpárat tu nášivku politické běhny, což? Ty fakt nemáš soudnost se tady ještě takhle prezentovat. Sice nemám pocit, že tenhle výplodek je tvoje práce, ale doufám, že se k tobě aspoň donese, co si vážení diskutéři podemnou o tobě myslí.

0/0
30.8.2009 20:15

hasmen

Re: .

Joj,kdyby kandidivala za tu tvojí partaj...to by byla čupr holka,co?:-) PS.Tu paní volit nebudu,aby nedošlo k mejlce...

0/0
31.8.2009 8:47

Navara_IV

Ta ženská má ale žaludek

:-/

0/0
30.8.2009 19:52

kampak

NEJSEM PAROUBKŮV HLAS

Vážení diskutéři, já bych přestala reagovat. Mám totiž pocit, že ta paní se tady objevila zcela účelově a za ní stojí tým analytiků a zvědavý JyRKA, aby zase mohli svou volební kampaň pozměnit podle jejich oblíbeného VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ. Ty sprosté lži, že se jako nic nestalo, že padla vláda za evropského předsednictví...Paní, minimálně i kdyby tam byli socani nebo krocani, nebylo by bývalo navenek moudré uprostřed hry měnit hráče. Měli jste si prát špinavé prádlo po předsednictví. Ta situace jen dokreslila obraz, jací jste jako politici kašpaři

S pozdravem z Vašeho trička, v němž jste se před časem producírovala -- NEJSEM PAROUBKŮV HLAS--- s Vámi končím, neboť i tady jste si tak trošku zalhala, a já se s lháři nebudu vybavovatEU

0/0
30.8.2009 19:43

Uživatel požádal o vymazání
0/0
31.8.2009 6:56

cenzuraslova

Zubovová ,souhlas ale zeptám se Vaší na plakátech vyžehlené

tváře...1. KDE jste byla na smrt nemocná při frašce volba prezidenta...tou dobou ještě Vaše dcera kámošila s ženatým ODS poslancem Moravou - že ?...a za druhé nebylo by super ty stamiliony na verbování ovčanů před fraškou demokratické volby, kdy zloději naslibují hory doly - není lépe ty stamiliony věnovat třeba dětem na onkologii, aby nemuseli platit do kapsy doktorům jak SI uzákonil DOKTOR přeběhlík pohanka a lékárníkům jak se spolupodílel jednopoložkovej lékárník Cikrt ?....

0/0
30.8.2009 18:49

OpalenySpoluobcan

co říci někomu,

kdo ani neví, jak se správně česky jmenuje, kdo se cpe k politickému korytu lhostejno v které straně, kdo ani neumí dojet do Prahy na volbu prezidenta, atd., atd. Snad jenom - přeji šťastnou cestu zpátky do Ruska!

0/0
30.8.2009 17:32

yntelygent:-)

Ach jo,

paní kolegyně, tady se rozdělují diskutéři a blogeři na několik skupin. Modří (ti serou oranžové a rudé), oranžoví (ti serou modré) a rudí (ti serou opět modré) - a pak jste tady VY!!! která serete všechny!!! Já osobně Vás považuji za prodejnou potvoru, která za místo na kanditátce je schopná dát čest i přesvědčení! V čem je rozdíl mezi Vámi a Brožovou? Já Vám to prozradím - Brožová se vzdala místa ve chvíli, kdy jí sami voliči poslali do háje, jenže Vy nemáte ani tolik slušnosti, abyste po mizérii, kterou jste předvedla v PČR zmizela. Vy a Jyrka budete příčinou prohry soc-dem ve volbách. A dobře nám tak, protože sklízíme, co jsme zaseli.Rv

0/0
30.8.2009 15:32

propter

Re: Ach jo,

Konečně jednou trefná a přesná reakce na blog. Tu by si měli přečíst všichni diskutující, kteří se pod články velmi a velmi často jen mlhavě potácejí a neumějí se vlastně vyjádřit. Tady je v kostce celá diskutérská učebnice ! Blahopřeji,pane yntelygent . I ty expresivní výrazy tady sedí,jak pr*el na hrnci.

0/0
30.8.2009 17:31

praveverka

Re: Ach jo,

Nejspíš ho nenapadlo, že se lidé a jejich názory mění. Člověk jen tak bezdůvodně nezvednu ruku. Možná ODS změnila své priority s kterými Zubová nesouhlasila. Možná ODS roztrhla koaliční smlouvu a tím ukončila spolupráci s SZ. Nikdy nevíte nebo snad pracujete v poslanecké sněmovně?

0/0
30.8.2009 17:38

Jiri Kram

Odpoved na Vas dotaz

Ptate se - "A mě pronásleduje otázka. Jak by hodnotili kritici, diskutéři a komentátoři situaci, kdybych ten pomyslný palec dolů neotočila? O čem by spekulovali? Chválili by mě? Nebo by se podivovali nad tím, že poslankyně nového politického subjektu (DSZ) hlasuje pro důvěru vládě, ke které nepatří? Nehledali by v tom zase nějakou podivnou historku?" - ODPOVED : Pokud by vlada 23.3.2009, tri mesice pred koncem naseho EU predsednictvi nepadala a nemelo to tak dopad na vnimani a spolehlivost - rozumejte stabilitu - nasi zeme v zahranici. Bylo by to velke spouste lidi uplne jedno a o Vas by se nestarala. Rovnez tak, bychom ted mely vladu s pravomoci jez by mohla ucinit opatreni k propadu deficitu. Proto by se o Vas nikdo nezajimala. Takhle jste se vsak stala ikonou a symbolem pady vlady, navic umocnenym draftem do CSSD nasledovanych oblepenim vsech moznych mist v Praze vasim porterem. Vite napriklad, ze se Jizni spojce ted kvuli Vam rika ZUBOLAND? Hadejte proc?

0/0
30.8.2009 14:46

Jiri Kram

Pani Olgo - socialismus skoncil uz jsou otevrene hranice!

Vazena pani Zubova, jestli si myslite, ze jsme stale v roce 1980, kdy byly zavrene hranice a informace o tom co se deje v zahranici jsme meli zprostredkovane od lidi jako jste vy politici a navic vetsina naroda neumela jiny nez matersky jazyk. Tak to se silne pletete. Je rok 2009 a mnozi z nas jsou v zahranici casteji nez Vy sama a maji pristup k zahranicnim zdrojum. Tudiz veta - - - "Musím říct naprosto zodpovědně, že lidem v Evropě je pád Topolánkovy vlády úplně lhostejný. Neznají bývalého premiéra. Zpravidla neumějí jmenovat nikoho z našich politiků s výjimkou prezidentů Klause a Havla. O tom, že v ČR padla vláda, evropská veřejnost netuší." - - - je nepravdiva a zavadejici. Uvedomte si, ze internet nejsou bilboardy, tady to neni o mnozstvi....a neda se tu pouzivat metoda, ktere se americani rikaji ...."stretch the true"....

0/0
30.8.2009 14:23

Jiri Kram

Re: Pani Olgo - socialismus skoncil uz jsou otevrene hranice

tenhle je sice z brezna, ale za to z jednoho nejvlivnejsich casopisu na svete The Economist. Ten nase predsednictvi sledoval dost peclive a venoval nam tuto hezkou analyzu, kterou jsme dohrali nasi roli v Evrope a ukazali se jako nespolehlivi partneri a nevypocitatelni pitmoci, kteri si shodi vladu v dobe kdy 1) maji odpovednost i za reprezentaci EU, 2) je ekonomicka krize a je nutno mit stabilni vladni struktury, aby se dalo krizi celit. Misto toho i Vas hlas, Vazena pani Zubova, prispel k tomu, ze zeme celi situaci, kdy ma urednickou vladu bez politicke podpory, ktera nyni ma jen velmi malo prostredku zabranit rekornimu propadu 260 miliard! Jenze to vas oranzove politiky zamerene na hloupou domaci politku vubec nezajima kam na vas s nejakou krizi, ze? Koho to zajima! Tady mate ten clanek co si par desitek tisic lidi precetlo - http://www.economist.com/displayStory.cfm?story_id=13374428

0/0
30.8.2009 14:39

Uživatel požádal o vymazání
0/0
31.8.2009 7:00

standa z Ostravy

Souhlasím s vámi.

Poslechl jsem si váš projev v dni hlasování o nedůvěře vládě. Přečetl jsem si jej a hlavně jsem zaznamenal efekt na hlavních představitelích vlády. Z tohoto pohledu nebylo možné dát podporu vládě.

K Wolfovi. Nebyla to jen otázka tohoto poslance. Česká televize ztáhla i miliony pro Tošenovského od OKD před volbami do Eu parlamentu. Díl pro Reportéři ČT se stříhal, a o Tošenovském se nezmínili. Ačkoliv byl součástí  a je součástí kauzy. Dokonce ukončily spolupráci s reportérkou. Taková byla situace. Co se týče Entropy, tam nesl veškeré náklady (10 milionů) Bakala. Stát musel odstoupit od financování.

Z vlády se stal zájmový kroužek, v kterém bylo hlavní si získat celosvětové konekce. Především pro svůj prospěch, nebo pro dobrý pocit. Právě proto hlasovali poslanci ze všech politických stran pro nedůvěru vládě vyjma KUD-ČSL. Protože byla po vlivem karieristů Kalouskem, Severou a Parkanovou.

0/0
30.8.2009 14:19

jirkaknop

Re: Souhlasím s vámi.

Kdyby měly vlády padnout kvůli sestřihům dokumentů ,tak by byly na světě jen přechodné vlády,které by sestříhávaly dokumenty jen přechodně.

Byl to politický boj ,kde se Zubová rozhodla dát tomu,kdo dá víc. Těch korouhviček bylo a bude.Nic bych za tím nehledal,než politický karierismus. 

0/0
30.8.2009 14:26

jirkaknop

Z blogů se bohužel

stávají politické agitky. Nemluvě o diskuzích,kde najatí psavci píší podle not politických stran. Blog je názorová platforma. Pokud bude zaplevelen politickým bojem , PR agenturami a různými placenými názory,ztratí svůj smysl.

0/0
30.8.2009 13:14

standa z Ostravy

Re: Z blogů se bohužel

Píšete o něčem, na co nikdy nebudete mít důkaz. Nejsem si vědom takových událostí.

Jestli k tomu dochází, pak nejméně z 6-ti politických stran.

0/0
30.8.2009 14:21

jirkaknop

Re: Z blogů se bohužel

Kdybych chtěl,tak bych důkazy mohl najít. Ale vyslovil jsem pouze subjektivní názor. Nechci to dokazovat. Mám prostě pocit,že se některá tvrzení stále opakují ,bez toho,aby to byly názory lidí. Jsou za tím politické týmy (6-23 stran).

0/0
30.8.2009 14:59

mejsehezky

Paní Olgo

Nenechte se některými "diskutujícími" otrávit, bude líp R^

0/0
30.8.2009 12:49

jirkaknop

Re: Paní Olgo

Vždyť to ani nepíše ani nečte. Píše jí to Medea .

0/0
30.8.2009 13:14

Dluhy se neplatí

Re: Paní Olgo

A jak bude překvapená, co že to napsala...

0/0
30.8.2009 13:56

Dluhy se neplatí

Pokud Zubovová ve volbách propadne, umístí ji Paroubek

do jednoho z nevěstinců ČSSD, například u Mrštiny v hotelu Vyhlídka...

0/0
30.8.2009 11:54

don Alojz

Re: Pokud Zubovová ve volbách propadne, umístí ji Paroubek

...ale fuj.....dávat peníze za ruskou ojetinu??? nééééé!!!

0/0
30.8.2009 12:01

Bertiik

Re: Pokud Zubovová ve volbách propadne, umístí ji Paroubek

Vypadá mladě - teda na obrázku - ale za 10 let jí potáhne na sedmdesát... 8-o

0/0
30.8.2009 19:27

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz